ЯК ПРОХОДИТЬ РЕЄСТРАЦІЯ ФОП «ПІД КЛЮЧ»

Існує два варіанти реєстрації ФОП:

1
Через додаток «ДІЯ»
2
За допомогою фахівців ФІНТЕХ

Перший варіант реєстрації ФОП відбувається через додаток «ДІЯ»

Для цього потрібна реєстрація Вас як фізичної особи в додатку «ДІЯ», а також наявність у Вас електронно-цифрового підпису. В даному випадку наші фахівці проконсультують Вас як швидко і без помилок здійснити реєстрацію ФОП.

Другий варіант реєстрації за допомогою фахівців ФІНТЕХ

У цьому випадку наші фахівці підготують всі необхідні документи і проведуть реєстрацію ФОП.

01
Чи залишаєте заявку
02
Підбираємо оптимальний режим оподаткування для Вашого ФОП
03
Вибираємо правильні коди діяльності КВЕД
04
Отримуємо від Вас копію паспорта та коду ІПН, контактні дані
(Номер телефону, адреса електронної пошти)
05
Фахівці ФІНТЕХ підготують пакет документів (Картку, заяву про вибір системи оподаткування і тд) Чи призначать зручний для Вас час відвідування реєстратора
06
Через 1-3 дні передадуть Вам документи, що підтверджують реєстрацію ФОП
07
Допоможемо відкрити Вам рахунок для Вашого ФОП
ВІТАЄМО!
Ви можете працювати!

ЗМОВИВШИ ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ ФОП В ФІНТЕХ ВИ ОТРИМУЄТЕ ЕКОНОМІЮ

  • Послуги з реєстрації - 800 грн
  • Перший місяць безкоштовне бухгалтерський супровід - 600 грн
  • Користування бухгалтерською базою 1С - 500 грн
Вартість послуги Реєстрації ФОП під ключ - 1 000 грн
ВЫ МОЖЕТЕ ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬ ФЛП БЕСПЛАТНО, СТАВ КЛИЕНТОМ ФИНТЕХ

5 ПРИЧИН ЗАРЕЄСТРУВАТИ ФОП ЧЕРЕЗ ФІНТЕХ

1
Індивідуальний підхід
Вивчивши Вашу модель бізнесу, ми порадимо, яку систему оподаткування вибрати, допоможемо підібрати правильні коди виду діяльності КВЕД, після реєстрації ФОП, допоможемо отримати ключі електронно-цифрового підпису
2
Запропонуємо оптимальну модель оподаткування
Більшість переплачують податки в бюджет через помилки вибору системи оподаткування при реєстрації. Допоможемо цього уникнути, запропонуємо оптимальний варіант з урахуванням специфіки Вашого бізнесу
3
супроводити відкриття розрахункового рахунку в банку
Виходячи з особливостей Вашого бізнесу, його сфери діяльності порекомендуємо банківську установу, допоможемо вибрати оптимальний тариф на обслуговування, надамо пакет документів для відкриття рахунку
4
Реєстрація ФОП в податкових органах без відмови
Ми знаємо як правильно подати документи та заяви, щоб реєстрація пройшла без проблем і ФОП було поставлено на облік на обрану Вами систему оподаткування
5
Бонуси

Замовивши послугу Реєстрації ФОП «під ключ», Ви отримаєте в подарунок

  • Місяць бухгалтерського супроводу від ФІНТЕХ
  • 1С базу бухгалтерії на весь період обслуговування
  • Підготовку документів для отримання електронно цифрового підпису

Вартість послуги Реєстрації ФОП під ключ в ФІНТЕХ

1 000 гривень

РЕЗУЛЬТАТ ГАРАНТУЄМО!

Беремо на себе всі організаційні питання, підготовку документів і спілкування з податковими органами.

Реєстрація ФОП «під ключ» без помилок та в максимально стислий термін

Перш ніж приступити до опису способів та процедури реєстрації ФОП, коротко опишемо що таке ФОП, чим регулюється його діяльність.

ФОП – фізична особа підприємець. Одна із найпоширеніших організаційно-правових форм організації бізнесу в Україні. Стати ФОП може будь-яка фізична особа, яка досягла 18-річного віку, після проходження процедури державної реєстрації. Основна відмінність від інших організаційно-правових форм ведення бізнесу - це відсутність у ФОП статутного капіталу, а також будь-яких установчих документів. Після реєстрації ФОП фізична особа отримує на руки виписку з Єдиного державного реєстру фізичних осіб підприємців. Сама реєстрація ФОП відбувається за 1 день, потрібно лише підготувати визначені законодавством документи та подати їх державному реєстратору.

Спеціалісти «ФінТех» без помилок та в стислий термін допоможуть Вам підготувати необхідні документи для реєстрації ФОП, проведуть реєстрацію «під ключ» та нададуть Вам повний пакет документів після реєстрації.

Після проходження державної реєстрації ФОП може починати провадження підприємницької діяльності. Його діяльність регулюється Цивільним кодексом України та Податковим кодексом України. ФОП можуть бути як на загальній, так і на спрощеній системах оподаткування. На спрощеній системі оподаткування існує кілька груп ФОП, а саме – 1, 2, 3, 4 групи.На кожній групі спрощеної системи оподаткування існують певні обмеження як за видами діяльності ФОП, так і за кількістю працівників у штаті ФОП, його граничним річним доходом.

Якщо Ви все ще вагаєтесь, з якої організаційно-правової форми почати. З ФОП або ТОВ, то ось між ними різниця:

Крім того, що в основному організаційно-правову форму ФОП активно використовують невеликі бізнеси, її також багато хто розглядає як старт початківця бізнесу. Проте основні відмінності такі:

ФОП

  • Простота у реєстрації та подальшому бухгалтерському, податковому адмініструванні.

  • Відсутність статутних документів, статутного капіталу.

  • ФОП на спрощеній системі оподаткування мають обмеження за річним обсягом доходу, а також у деяких випадках за кількістю працівників у штаті та видами діяльності.

  • Не можливість продати бізнес через продаж частки або корпоративних прав у ФОП. Законодавчо ця процедура не передбачена, на відміну від ТОВ.

  • У разі наявності не погашених зобов'язань, відповідальність ФОП виникає всім майном фізичної особи.

ТОВ

  • Більш складний процес реєстрації, складніше бухгалтерське та податкове адміністрування.

  • Учасниками ТОВ може бути як фізичні, і юридичні особи. Їхня кількість може бути до 100 осіб.

  • Участь у прийнятті рішень щодо ТОВ пропорційно до своєї частки. Ви також зможете блокувати певні рішення щодо ТОВ.

  • Бізнес, організований через ТОВ, Ви без проблем зможете продати за допомогою договору купівлі-продажу корпоративних прав.

  • Відсутність будь-яких обмежень у сферах діяльності, кількості працівників у штаті, річного доходу, системі оподаткування.

  • Відповідальність за зобов'язаннями ТОВ у розмірі частки участі засновника.

  • Серйозніша фінансова відповідальність за порушення у сфері податкового законодавства.

Причини, з яких реєстрація ФОП вигідніша, ніж ТОВ

Як видно з відмінностей ФОП від ТОВ причини, з яких вигідніша реєстрація ФОП, ніж ТОВ наступні:

  1. Для старту бізнесу. Він ідеально підійде для невеликого бізнесу у сфері надання послуг населенню, юридичним особам. Якщо Ви плануєте розпочати торгівлю товарами, також можете розглядати цю форму ведення бізнесу.
  2. Ви можете реєструвати ФОП за місцем реєстрації Вас як фізичної особи. Вам не потрібно шукати, орендувати офіс для юридичної адреси. Свою діяльність Ви можете розпочинати з квартири свого будинку.
  3. Ви одноосібно приймаєте усі рішення щодо діяльності Вашого бізнесу.
  4. Податкове навантаження на ФОП значно менше, ніж у ТОВ. Спрощене ведення бухгалтерського та податкового обліку полегшує життя ФОП.
  5. Результат діяльності з Вашого бізнесу (прибуток) Вам не доведеться поділяти серед учасників. Ви одноосібно отримуєте весь прибуток. Відсутні податки з чистого прибутку ФОП.
  6. Якщо Ви захочете закрити ФОП, це теж набагато легше зробити, ніж по ТОВ.

Основні вигоди під час ведення бізнесу у вигляді організаційної форми як ФОП

Нижче наведемо основні вигоди ведення бізнесу за допомогою ФОП:

  1. Можливість роботи на спрощеній системі оподаткування.
  2. Мінімальна кількість звітності, що подається в податкові органи. Якщо ФОП на спрощеній системі, то необхідно подавати раз на рік або раз на квартал декларацію з єдиного податку, форму 1ДР про нараховані доходи за співробітниками, які у Вас у трудових відносинах, додаток до декларації з єдиного податку за нарахованими сумами єдиного соціального внеску. Декларація з прибутку та з ПДВ якщо ФОП на загальній системі оподаткування та платник ПДВ.
  3. Просте та зрозуміле оподаткування. Всі ФОП на спрощеній системі оподаткування (якщо вони не мають основного місця роботи) платять за себе єдиний соціальний внесок, єдиний податок (ставка та строки сплати залежать від групи, на якій враховується ФОП).
  4. Не обов'язкове, спрощене ведення бухгалтерського обліку.
  5. Вільне розпорядження прибутком ФОП. Немає потреби у сплаті додаткових податків (податок на прибуток, податок на дивіденди). Чистий прибуток Ви зможете просто перерахувати на свою картку фізичної особи та розпорядитися нею на власний розсуд.
  6. Легка процедура ліквідації (зупинення) ФОП.

З чого формується вартість послуги з реєстрації ФОП? Яку роботу виконують спеціалісти «ФінТех»

Вартість послуги з реєстрації ФОП формується виходячи із способу реєстрації ФОП. В даний час ФОП можна зареєструвати двома способами:

  1. Через державний портал послуг «Дія».
  2. Через нотаріуса/реєстратора.

Яку роботу з реєстрації «під ключ» проводять фахівець «ФінТех»:

  • Допоможуть у підборі КВЕДів для Вашого ФОП.
  • Порекомендують оптимальну систему оподаткування.
  • Підготують пакет документів для реєстрації.
  • Заповнять усі реєстраційні картки, заяви.
  • Узгоджують час відвідування нотаріуса/реєстратора.
  • Після реєстрації ФОП у реєстрі фізичних та юридичних осіб нададуть Вам реєстраційні документи.
  • Організують виготовлення печатки (при необхідності).
  • Відкриють рахунок у банку.

Покрокова інструкція реєстрації ФОП

Виходячи зі способу обраного Вами під час реєстрації ФОП фахівці «ФінТех» допоможуть Вам підготувати всі необхідні документи та з першого разу провести реєстрацію. З нами виключені помилки та повернення документів.

Які документи та інформацію від Вас необхідно буде отримати:

  1. Копію паспорта та ІПН.
  2. Ключ ЕЦП (електронно-цифрового підпису) під час реєстрації ФОП через портал послуг «Дія».
  3. Види діяльності ФОП.
  4. Система оподаткування ФОП.
  5. Номер телефону.
  6. Адреса електронної пошти.

Ми допоможемо Вам підібрати коди КВЕД для Вашого виду діяльності, а також порекомендуємо оптимальну систему оподаткування.Після отримання вищезгаданої інформації фахівець «ФінТех» самостійно проведе реєстрацію ФОП, якщо реєстрація відбуватиметься через портал послуг «Дія». Або погоджує з Вами дату та час відвідування нотаріуса/реєстратора для реєстрації Вашого ФОП.

Термін реєстрації ФОП залежить від оперативності надання Вами документів та запитуваної інформації. Якщо ми реєструємо ФОП через портал «Дія», зазвичай це займає не більше 20 хвилин.

Ось і всі ви стали власником ФОП!

Правильний вибір – це доручити реєстрацію ФОП спеціалістам «ФінТех». Довірте нам бухгалтерський супровід Вашого ФОП та займайтеся тільки бізнесом!

Чому Вам буде надійніше пройти реєстрацію ФОП у «ФінТех»

Часто клієнти намагаються самостійно вникнути у процедуру реєстрації та самостійно її пройти. Однак це не завжди виходить зробити з першого разу і часто документи або повертаються від реєстратора, або податковий орган ставить на облік ФОП не на спрощену систему оподаткування, а на загальну, що веде до додаткових фінансових втрат.

Основними помилками при самостійній реєстрації ФОП є такі:

  • Невірно заповнена заява із додатками на реєстрацію ФОП.
  • Неповний наданий пакет документів.
  • Неправильно заповнена заява про перехід на спрощену систему оподаткування.
  • Неправильно зазначена дата переходу неї.

Доручивши спеціалістам «ФінТех» провести реєстрацію ФОП, Ви отримуєте:

  1. Безкоштовні консультації з реєстрації ФОП.
  2. Економію Вашого часу. Вам не доведеться вникати у тонкощі процедури реєстрації.
  3. Ми безкоштовно підберемо для Вашого виду діяльності коди КВЕД.
  4. Підберемо для Вас оптимальну групу та систему оподаткування.
  5. Зареєструємо ФОП без помилок та з першого разу. Ви не втратите жодної хвилини такого дорогоцінного часу підприємця.
  6. Рекомендуємо банківську установу для відкриття рахунку. Підготуємо документи для його відкриття.

Скільки коштують послуги реєстрації ФОП

Вартість послуг реєстрації ФОП «під ключ» складає від 800 грн, без урахування реєстраційних та нотаріальних платежів.

Вартість послуги з реєстрації ФОП залежить від того, який варіант оберете Ви: через державний портал «Дія» або через відвідування нотаріуса/реєстратора.

«ФінТех» – Ваш персональний бухгалтер із фінансовою відповідальністю!