Твій особистий бухгалтер
з фінансовою відповідальністю

Займайтеся тільки бізнесом і економте на штатному бухгалтера до 40 тис. Гривень на місяць

Отримати пропозицію
Твій особистий бухгалтер
з фінансовою відповідальністю

Замінюємо штатного бухгалтера і несемо фінансову відповідальність в 250 тис гривень

Отримати пропозицію
Твій особистий бухгалтер
з фінансовою відповідальністю

Ви надсилаєте фото документів в чат або на пошту, інше робимо ми

Отримати пропозицію

Онлайн калькулятор вартості послуг

Організаційно-правова форма
Режим оподаткування
Кількість співробітників:
Набір платежів в системі Клієнт Банк, місяць:

Тариф «Старт»

600 ₴ / місяць

Що входить в тариф?

Залиште заявку і ми надішлемо комерційну пропозицію

Cтань клієнтом в 3 етапи

1

Вкажіть свій номер телефону, ім'я та адресу електронної пошти

2

Спеціаліст ФінТех зв'яжеться з вами протягом 10 хвилин

Обговоримо формат роботи, проконсультуємо з бухгалтерських питань, визначимося з вартістю

3

Готово!

  • Укладемо угоду на бухгалтерський супровід
  • Призначимо відповідального бухгалтера
  • Отримаємо від клієнта електронно цифровий підпис
  • Введемо нову базу в 1С або організуємо доступ до існуючої бази

Переваги

Безпека

Ми зберігаємо надається Вами інформацію в найсуворішому секреті! Несанкціонований доступ до інформації і завантаженим документам виключений. Всі наші співробітники підписують договори про нерозголошення конфіденційної інформації та відповідальності за її розголошення

Професійно

За минулий рік ми подали понад 5 000 звітів. Наші клієнти не сплатили жодної гривні штрафів, пені за невчасно поданий звіт, невчасно сплачені податки, збори

Економія

Мы значительно дешевле, чем штатный бухгалтер. Тариф зависит от организационно-правовой формы Вашего бизнеса, системы налогообложения и количества осуществляемых операций в месяц. Все основные услуги (ведение бухгалтерского и налогового учета, формирование и отправка отчетов) включены в стоимость. Мы предоставляем бухгалтерское сопровождение уже больше 5 лет. Вас будут обслуживать профессионалы с большим опытом

Спокійно

Ми допомагаємо вести бізнес максимально комфортно для клієнта вже більше 5 років і за цей час нашими клієнтами стали більш 200 українських компаній, а партнерами провідні страхові компанії і банки.

Надійність

Всі клієнтські бази знаходяться на віддалених серверах. Ми відшкодовуємо клієнтам всі штрафи і пені, якщо це сталося з нашої вини. Ми укладаємо офіційний договір на бухгалтерське обслуговування.

Без ризиків

Якщо в нашій компанії захворіє або піде у відпустку бухгалтер, який супроводжує Вашу компанію, на виконанні зобов'язань це не відіб'ється. Всі члени нашої великої команди взаємозамінні. Інформація та список завдань по Вашій компанії зберігаються в CRM, завдяки чому відсутній ризик не виконання зобов'язань у разі заміни.

Вчасно

У нас немає такого поняття «захворів або пішов у відпустку бухгалтер» і тому звітність здана невчасно і податковим органом нараховано штрафи. Це на 100% виключено! Ми контролюємо роботу наших бухгалтерів а Ви застраховані від будь-яких помилок на 500 тис гривень.

Комфорт

Ми працюємо безпосередньо з клієнтом. Надаючи бухгалтерські послуги, ми вирішуємо проблеми клієнтів як свої власні. Щомісяця Ви отримуєте звіт і розумієте за що платите.

Часто задавані питання

1. КОМУ ПІДХОДИТЬ БУХГАЛТЕРІЯ ВІД ФІНТЕХ

1.1. Які послуги Ви надаєте своїм клієнтам?

  • Навчаємо клієнта правильності ведення первинної документації на підприємстві відповідно до бухгалтерських стандартів.
  • Закріплений за клієнтом бухгалтер приймає та перевіряє на правильність оформлення первинні та інші документи, необхідні для ведення бухгалтерського обліку.
  • На Вашу вимогу бухгалтер виставить рахунки, накладні, акти виконаних робіт для Ваших контрагентів.
  • На підставі первинних документів відображаємо всі фінансово-господарські операції клієнта в бухгалтерській програмі.
  • Здійснюємо набір платежів у системі клієнт банк із платежів клієнта.
  • Нараховуємо податкові зобов'язання та збори відповідно до обраної клієнтом системи оподаткування. Повідомляємо клієнту термін їх сплати. Моніторимо через кабінет платника податків стан розрахунків із бюджетом.
  • Відповідно до обраної системи оподаткування клієнта формуємо та подаємо необхідну звітність до контролюючих органів. Прийняті звіти податковим органом надсилаємо (на запит) клієнту.
  • Ведемо кадровий облік клієнта. Надаємо шаблони документів про прийом та звільнення працівників. Подаємо повідомлення до податкового органу про прийом на роботу працівників. Складаємо накази про прийом та звільнення працівників. Згідно зі штатним розкладом, табелем обліку робочого часу робимо нарахування авансу та заробітної плати. Надаємо розрахунок податків на фонд оплати праці та утримання із заробітної плати працівників. Здійснюємо розрахунок лікарняних та відпускних.
  • При необхідності відвідуємо офіс клієнтів для контролю та правильності ведення первинної документації у компанії. Вказуємо на недоліки у веденні первинної документації.
  • Безкоштовно консультуємо клієнтів у частині бухгалтерського та податкового законодавства щодо їхньої компанії.
  • Безкоштовно надаємо рекомендації щодо оптимізації сплати податкових платежів у межах чинного законодавства.
  • Надаємо допомогу у постановці управлінського обліку на підприємстві клієнта.
  • На запит клієнта готуємо всю необхідну бухгалтерську інформацію для отримання кредиту в банку.
  • Супроводжуємо під час перевірки податковими органами (за період обслуговування).

1.2. Як формується вартість Ваших послуг та що до них входить?

  • Вартість наших послуг залежить від організаційно-правової форми Вашого підприємства, обраної системи оподаткування, а також кількості проведених бухгалтерських операцій на місяць і кількості співробітників у штаті.
  • Ми не застосовуємо жодних додаткових коефіцієнтів до тарифу в залежності від сфери діяльності компанії, а також за наявності зовнішньоекономічної діяльності.
  • У тариф включені всі послуги з повного бухгалтерського та податкового супроводу компанії в рамках чинного законодавства.
ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ТАРИФИ

1.3. Чи є якісь додаткові доплати, крім тарифу, зазначеного в договорі?

  • якщо ви не ставили додаткові завдання, оплачуєте тільки тариф за договором. Якщо давали нам доручення, які не входять до тарифікованого переліку послуг або збільшилася кількість операцій, працівників: ми попередньо до виконання таких робіт обговорюємо їх обсяг та вартість. Ми не приступаємо до роботи без підтвердження клієнта та його згоди. Таким чином, ми виключаємо можливість наявності непорозумінь із клієнтом фінансового характеру.

1.4. Чи може змінитися вартість послуг після підписання договору на бухгалтерський супровід?

  • Протягом календарного року ми не підвищуємо ціни та працюємо за тарифами у рамках підписаного договору. Вартість послуг може обговорюватися у бік збільшення наступного року. Попередньо за 30 днів ми повідомляємо про це клієнтів, вказуючи на причини такого зростання.
  • Як правило, зростання тарифів на наші послуги відбувається за рахунок інфляційних процесів у країні, зростання наших інвестицій у сучасні технології, процеси підвищення кваліфікації наших працівників.
  • Ми завжди дбаємо про високу якість надання послуг нашим клієнтам.

2. НАШІ СПІВРОБІТНИКИ І КЛІЄНТИ

2.1. Чим підтверджується професіоналізм ваших бухгалтерів?

  • Ми постійно працюємо над підвищенням професійних якостей наших бухгалтерів. Усі бухгалтери у нас працюють у штаті. Віддалену роботу бухгалтера з дому заборонено. У наших бухгалтерів є сертифікати міжнародного зразка CIPA, DipIFR. Ми постійно навчаємо бухгалтерів на додаткових семінарах, конференціях, вони в курсі всіх останніх змін у податковому та бухгалтерському законодавстві.

2.2. У вас бухгалтера різної спеціалізації чи вони є універсальними у всіх сферах діяльності?

  • У нас у штаті бухгалтера різної спеціалізації. Вас супроводжуватиме бухгалтер саме тієї спеціалізації, який підходить Вашій сфері діяльності, будь то інтернет торгівля, будівництво, медицина або зовнішньоекономічна діяльність.
  • Кожній системі оподаткування відповідає певний бухгалтер. Є бухгалтер, який супроводжує діяльність фізичних осіб підприємців (ФОП) на спрощеній системі оподаткування. Бухгалтер, який супроводжує товариства з обмеженою відповідальністю на загальній системі оподаткування, платників ПДВ, окремо є бухгалтер розрахівник, який займається кадровим супроводом наших клієнтів та ін.

2.3. Назвіть, будь ласка, які компанії є вашими клієнтами?

  • ТОВ «Агентство безпеки« БУЛАТ »
  • ТОВ «Солар Коворкінг»
  • ТОВ «Охоронна компанія« Гарантія безпеки »
  • ТОВ «Допомога медикам»
  • ТОВ «Ватра Брюв»
  • ТОВ «Даар Корпорейшен»
  • Більше 50 (п'ятдесяти) Фізичних осіб підприємців

3. ПОЧАТОК СПІВПРАЦІ І ПЕРЕДАЧА БУХГАЛТЕРІЇ

3.1. Чи робите Ви якийсь аудит стану справ перед початком співпраці з Вами?

  • Якщо до моменту співпраці з ФІНТЕХ у Вас вже була діяльність, наші фахівці проведуть експрес-аналіз Вашої бухгалтерської бази, а також перевірять стан первинної документації. При наявності зауважень сповістять Вас.

3.2. Що я маю надати для початку роботи з «ФінТех»?

  • Ми беремо у клієнтів лише копії реєстраційних документів.

3.3. Опишіть процедуру передачі на аутсорсинг бухгалтерії клієнта?

  • Клієнт по електронній пошті висилає нам перелік документів. Якщо є робоча бухгалтерська база, наші фахівці IT департаменту здійснять, спільно з Вами, доступ до бази. Як правило, це займає не більше 1-2 годин.

4. ПРОЦЕС РОБОТИ З ФІНТЕХ

4.1. Яким чином я підтримуватиму зв'язок зі своїм бухгалтером? Наскільки швидко він реагуватиме на мої запити?

  • Ви можете зв'язатися зі своїм бухгалтером або через електронну пошту, або через один з месенджерів. У разі проблем зі зв'язком з Вашим бухгалтером Ви завжди зможете зателефонувати нашому адміністратору, і він Вас точно сконтактує з Вашим бухгалтером.

4.2. Як я можу знайти Вас? Яка адреса Вашого офісу?

  • Наша адреса: м Київ, вул. Голосіївська, 7 корпус 1

4.3. З якою періодичністю мені потрібно буде приїжджати до вас до офісу?

  • Як такої періодичності відвідування Вами нашого офісу немає. Приїжджати чи ні до нас в офіс це Ваше бажання. Ми завжди раді Вас бачити у нас. Як правило, ми все робимо віддалено. Це економить насамперед Ваш час!

4.4. Які мої дії протягом місяця під час спілкування з бухгалтером «ФінТех»? Чи можу я бути впевненим, що при цьому облік ведеться коректно?

  • Протягом місяця, згідно відправленим Вам формам, Ви через месенджер або через електронну пошту відправляєте своєму бухгалтеру вимоги - виставити рахунок покупцю, виставити акт або накладну, надсилаєте в електронному вигляді (у вигляді фотографій) первинну документацію від Ваших постачальників, скидаєте в кінці місяця виписку по розрахунковому рахунку. Якщо буде потрібно ще щось Ваш бухгалтер про це повідомить.
  • Ви можете бути на 100% впевнені, що облік вашої компанії ведеться строго відповідно до національних стандартів ведення бухгалтерського обліку.

4.5. Моє підприємство супроводжуватиме один постійний бухгалтер?

  • Так, за кожним Клієнтом закріплюється один персональний бухгалтер.
  • У випадку, якщо Ваш бухгалтер не знатиме чогось по Вашій діяльності, його завжди проконсультує більш кваліфікований бухгалтер «ФінТех» і Ви завжди отримаєте професійну відповідь на Ваше запитання.

4.6. Яка процедура подання звітності? Чи повідомляєте Ви про те, що звітність подана?

  • Ми здаємо звіти або через Ваш кабінет платника податків на сайті державної податкової служби або через спеціалізовані сервіси (наприклад Медок і т.д).
  • Про те що звіти подані (на вимогу клієнта) ми повідомляємо Вас на електронну пошту або в месенджер.

4.7. Чи можу я оформити електронно-цифровий підпис на бухгалтера ФінТех?

  • Електронно-цифровий підпис оформляється або на фізичну особу, якщо Ви зареєстровані як ФОП, або на директора підприємства, якщо у Вас ТОВ.
  • На Вашого бухгалтера «ФінТех» не можна буде оформити електронно-цифровий підпис.

4.8. Щоб підписати звітність, яка подається до податкового органу, чи мені потрібно приїжджати до Вас в офіс?

  • Ні, не потрібно, вся звітність підписується Вашим електронно-цифровим підписом.

4.9. Чи маєте Ви фінансову відповідальність перед клієнтом у разі Ваших помилок?

  • Так, ми несемо 100% фінансову відповідальність перед Вами за помилки наших бухгалтерів. Наша відповідальність перед Вами застрахована на 250 000 гривень.

4.10. Виходячи з діяльності підприємства, чи підказуєте Ви, як краще оптимізувати податки в законодавчому полі?

  • Ми завжди працюємо індивідуально з кожним клієнтом і завжди підкажемо, як на законних підставах оптимізувати Ваші податкові зобов'язання.
  • Якщо Ви наш клієнт ці консультації для Вас БЕЗКОШТОВНІ.

4.11. Як у Вас налагоджено процес виписки первинної документації?

  • Ви надсилаєте в чат або на пошту шаблон вимоги на виписку первинної документації (рахунок, накладна, акт виконаних робіт, ін.) Вашому бухгалтеру.
  • Всю первинну документацію виписує бухгалтер, який буде закріплений особисто за вашим підприємством

4.12. Як настроєно процес набору платежів Вашим бухгалтером у системі Клієнт Банк? Чи потрібно мені їздити до банку за витягами з розрахункового рахунку?

  • Ви надаєте бухгалтеру, що супроводжує Вас, доступ до Вашого Клієнт банку (тільки для набору платежів, без права підпису та відправки їх до банку).
  • Набирати платіжні доручення у клієнт банку буде закріплений за Вами бухгалтер.
  • Після набору платежів у системі Клієнт банк Ваш бухгалтер скине Вам у чат або на пошту скрін з екрана набраних платежів. Після цього, перевіривши їх, Ви зможете підписати платежі та надіслати їх до банку.
  • Їздити по виписки зараз не потрібно. Усі банківські виписки є у системі Клієнт банк. Цього вистачить для відображення платіжних операцій у бухгалтерському обліку.

4.13. Чи займаєтесь Ви нарахуванням заробітної плати працівникам? Що входить до послуги кадрового обліку?

  • Так, щомісяця ми розраховуємо податки і висилаємо Вам двічі на місяць суми нарахованого авансу і основної заробітної плати по Вашим співробітникам.
  • Ваш бухгалтер надасть Вам платіжні реквізити по всіх податках із заробітної плати. Проконтролює їх оплати в установлені терміни.
  • Ми так само подаємо повідомлення в податкову службу за прийнятими Вашим співробітникам.
  • Ваш бухгалтер зробить також розрахунок лікарняних і відпускних сум для Ваших співробітників.
  • Ми також подамо у встановлені терміни всі звіти, які пов'язані з нарахуванням, виплатою заробітної плати, податків по ній.
  • Надамо Вам шаблони заяв на прийом/звільнення працівників. Бухгалтер зробить наказ про прийняття/звільнення, відправить його Вам.

4.14. Якщо ми маємо існуючу бухгалтерську базу в 1С, чи продовжите Ви вести в ній облік? Що необхідно для цього, який алгоритм дій?

  • Так, ми можемо продовжувати вести бухгалтерський облік в існуючій бухгалтерської базі клієнта.
  • Є два варіанти по роботі в такій базі: ми можемо або віддалено підключатися до неї (в такому випадку база знаходиться на сервері клієнта), або можемо перенести її на наш сервер.

4.15. Чи можемо ми достроково розірвати з Вами договір? Чи передаєте Ви бухгалтерську базу та на яких умовах?

  • Клієнт може розірвати з нами договір на умовах, описаних в договорі на бухгалтерський супровід.
  • При відсутності заборгованості за надані ФІНТЕХ бухгалтерські послуги ми за дорученням клієнта передаємо базу вказаною бухгалтеру, компанії.

4.16. Чи виїжджають Ваші фахівець в офіс до клієнта для контролю ведення первинної та іншої документації?

  • Так, виїжджають. Всі деталі по виїзду до клієнта ми обговорюємо і прописуємо в договорі. Все залежить від специфіки роботи клієнта і потреби виїзду до клієнта.
  • Додатково за виїзд ми нічого не беремо. Все включено у вартість щомісячного обслуговування.

У ВАС ЗАЛИШИЛИСЯ ЗАПИТАННЯ ЗАДАЙТЕ ЇХ НАМ

Бухгалтерські послуги в Києві та у всіх містах України

Аутсорсингова компанія «ФінТех» - це команда висококваліфікованих бухгалтерів, які роблять Ваш бізнес легким, зростаючим, фінансово стабільним!

З нами Ви займаєтеся лише розвитком свого бізнесу, решту рутинної бухгалтерської роботи ми беремо на себе!

Ви більше ніколи не отримаєте штрафу від податкової за неправильно нараховані податки або не вчасно здані звіти, як це було у Вас до зустрічі з нами!

Компанія «ФінТех» – компанія з фінансовою відповідальністю за результати своєї роботи! Наша професійна відповідальність застрахована страховою компанією PZU Україна з лімітом відповідальності в 250 000 грн. У разі виявлення контролюючими органами помилок під час розрахунку податкових зобов'язань, підготовлених та поданих звітів, ми компенсуємо всі штрафи. Всі наші бухгалтери несуть матеріальну відповідальність, тому ймовірність помилок дуже мала.

З нами Вам не потрібно думати про кваліфікацію бухгалтера, витрати на його утримання, його настрої та сімейні проблеми.

Компанія «ФінТех» позбавляє Вас проблем, пов'язаних з бухгалтерським та податковим обліком у Вашому бізнесі!

Ми беремо на бухгалтерський супровід як великий, так і середній, малий бізнес. Не має значення, якою правовою формою у Вас оформлений бізнес. Ми надаємо бухгалтерські послуги для ТОВ, фізичних осіб-підприємців (ФОП), приватних підприємств (ПП), адвокатських об'єднань, благодійних організацій, самозайнятих фізичних осіб.

Для нас не має значення, в якій сфері Ваш бізнес.У нас на обслуговуванні компанії, що займаються роздрібною, оптовою торгівлею, виробництвом, наданням охоронних, юридичних, клінінгових, транспортних послуг. Ми супроводжуємо бізнес, починаючи від великого салону краси до виробництва промислових насосів, від надання послуг адвоката до IT-фахівців, від ресторанного бізнесу до торгівлі товарами в Інтернеті, від компаній, що займаються імпортом до компаній, які експортно орієнтовані.

Не має значення на якій системі оподаткування Ваш бізнес. Ми супроводжуємо бізнес як на загальній системі оподаткування, так і на спрощеній системі. Не важливо, Ви є платником ПДВ або платником єдиного податку. У Вас буде персональний бухгалтер, який професіонал саме у Вашому напрямку та розбирається досконально за обраною Вами системою оподаткування.

Для кожного нашого клієнта ми маємо індивідуальний підхід! При співпраці з нами у Вас з'являється персональний бухгалтер, який з Вами завжди на зв'язку. Ви завжди зможете задати йому питання, що хвилює Вас, і він професійно Вас проконсультує. На відміну від онлайн сервісів надання бухгалтерських послуг, ми завжди живі спілкуємося з нашими клієнтами. Ваш персональний бухгалтер за домовленістю може виїжджати до Вас в офіс для систематизації оригіналів Ваших первинних документів. Під час перевірки податковими, контролюючими органами ми завжди Вас супроводжуємо.

Стати нашим клієнтом дуже легко! Для цього достатньо вибрати свій пакет обслуговування на сайті або через телефонну консультацію, або поспілкувавшись з нашим консультантом у будь-якому зручному месенджері. Підписати з нами договір на аутсорсинг бухгалтерських послуг та отримати персонального бухгалтера. Далі все робимо ми!

Розмір оплати за наші послуги прозорий та зрозумілий! Він залежить від кількості проведених бухгалтерських операцій за місяць та кількості працівників на Вашому підприємстві. Діапазон вартості наших послуг буде відображено у Вашому договорі.

Ви платите лише за здійснені по Вашому підприємству операції. Плата за річне обслуговування, користування програмним забезпеченням, архівацію документів, консультації відсутня для клієнтів «ФінТех»!

Бухгалтерські послуги

Бухгалтерські послуги для клієнтів «ФінТех» включають:

  1. Відображення всіх фінансово-господарських операцій у бухгалтерській програмі.
  2. Ведення кадрового обліку для підприємства.
  3. Нарахування сум авансу та зарплати працівникам, нарахування податків на фонд оплати праці, надання реквізитів для сплати податків.
  4. Виписка первинної документації (рахунок, акт, накладна, ТТН та ін.) на вимогу клієнта.
  5. Підготовка та подання податкової та статистичної звітності.
  6. Реєстрація податкових накладних.
  7. Підготовка платежів у системі клієнт-банк.
  8. Контроль стану взаєморозрахунків із бюджетом за клієнтом.
  9. При реєстрації бізнесу консультації та супровід під час відкриття розрахункового рахунку у банку.
  10. Надання допомоги клієнту під час проведення перевірок податковим органом.
  11. Безкоштовне консультування з бухгалтерського та податкового обліку.
  12. Рекомендації щодо оптимізації оподаткування в рамках чинного законодавства.

З нами бухгалтерія це просто та легко

  1. Ви фотографуєте або скануєте документи від Ваших постачальників і кидаєте їх персональному бухгалтеру або в чат, або на електронну пошту.
  2. Ваш персональний бухгалтер все відображає у бухгалтерській базі.
  3. Якщо Вам необхідно виставити рахунок, акт виконаних робіт або накладну Ви надсилаєте вимогу до Вашого персонального бухгалтера. Бухгалтер сформує у бухгалтерській програмі Ваш необхідний документ та направить його Вам.
  4. Ваш персональний бухгалтер вчасно нарахує аванс та основну зарплату Вашим співробітникам, розрахує суми необхідних податків та надішле Вам інформацію або в чат, або на електронну пошту.
  5. Ваш бухгалтер своєчасно розрахує Ваші зобов'язання з податків, підготує та подасть усі звіти до податкового органу.
  6. Через електронний кабінет платника податків Ваш бухгалтер проконтролює своєчасність сплати Вами всіх податків.
  7. Проконсультує Вас з усіх питань бухгалтерського обліку та оподаткування.

Чому обирають нас?

  • Ми не онлайн сервіс надання бухгалтерських послуг. Ми постійно на зв'язку з клієнтом. Вам не доводиться чекати годинами на Ваші запитання. Вашим бухгалтерським супроводом займається команда бухгалтерів. Це живі професійні фахівці.
  • Ваше підприємство супроводжує особистий, закріплений за Вами бухгалтер. Уся бухгалтерська рутина на його плечах.
  • Наявність фінансової відповідальності за роботу. Підписаний договір страхування професійної відповідальності з компанією «PZU Україна» Ви можете знайти у нас на сайті в розділі «Гарантії».
  • Ми завжди стежимо за змінами податкового законодавства та оперативно на це реагуємо. Ставимо до відома наших клієнтів.
  • Ми ніколи нічого не забуваємо і не робимо помилок, оскільки організація нашої роботи побудована за принципом подвійного, потрійного контролю Вашого персонального бухгалтера, який за Вами закріплений.
  • Ми гарантуємо конфіденційність усієї отриманої інформації від наших клієнтів. Усі бухгалтерське програмне забезпечення та отримана інформація від клієнтів зберігається на віддалених серверах.

Співпрацюючи з нами, Вам нікуди не потрібно їздити

  1. Ви надсилаєте нам лише фото своїх первинних документів, які потрібно відобразити в обліку.
  2. Надайте електронно-цифровий підпис для роботи на Вашому підприємстві в кабінеті платника податків на сайті податкового органу. Усі звіти та комунікація з податковим органом відбуваються через цей кабінет.
  3. Ми беремо на бухгалтерське обслуговування бізнес незалежно від місця його реєстрації.Це може бути як місто Київ, так і будь-яке інше місто України.

Стати клієнтами компанії «ФінТех» за 1 день

Візьмемо на бухгалтерський супровід будь-якого клієнта, навіть який обслуговувався раніше десь в іншому місці.

  1. Залишіть заявку у нас на сайті, або зателефонуйте нам за телефонами, вказаними на сайті, або з сайту напишіть нам у зручний для Вас месенджер.
  2. З Вами зв'яжеться менеджер та обговорить усі деталі. Відповість Вам на запитання, що цікавлять. Визначить початковий пакет послуг та його вартість. Отримає від Вас реквізити для договору та надішле його Вам протягом години на електронну пошту.
  3. Після того, як Ви сплатили рахунок за перший місяць обслуговування, за Вами закріплять персонального бухгалтера, який Вас супроводжуватиме. Ви повинні передати електронно-цифровий підпис для роботи з Вашим кабінетом платника податків.
  4. Встановимо собі сервер Вашу діючу бухгалтерську базу чи організуємо нову, якщо такої був.
  5. Все готове! Ми вже працюємо для Вас!
  6. Не потрібно відвідувати наш офіс, підписаний договір ми надішлемо Вам на електронну пошту, оригінал надішлемо будь-яким зручним для Вас поштовим оператором.

Хто Ми є – бухгалтерська компанія «ФінТех»

Компанія «ФінТех» – це компанія професіоналів бухгалтерів з досвідом роботи практично у всіх сферах бізнесу. Це люди, які за плечима мають багаторічний досвід бухгалтерської роботи, досвід роботи в аудиторських компаніях, досвід проходження планових та позапланових перевірок податковими органами, досвід роботи з імпортними, експортними операціями.

Ми вміємо звільняти наших клієнтів від рутинної бухгалтерської роботи. З нами клієнтам легко та зрозуміло! Наші клієнти не витрачають дорогоцінний час на бухгалтерський облік. Весь свій час наші клієнти займаються лише розвитком свого бізнесу.

Наші бухгалтери ведуть бухгалтерський облік на Вашому підприємстві, своєчасно подають звіти та консультують Вас. Ви платите лише за той обсяг роботи, який фактично було виконано. Наприкінці кожного місяця ми надсилаємо журнал операцій з виконаної роботи.

Вартість наших послуг значно дешевша за послуги штатного бухгалтера. У той же час якість послуг у рази вища за якість Вашого штатного бухгалтера або фрілансера, який вів раніше бухгалтерський облік на Вашому підприємстві. У деяких випадках ми можемо брати на себе лише функцію головного бухгалтера. Ви отримуєте крутого, професійного спеціаліста, який зводить усі звіти щодо Вашого підприємства, відповідає за правильність нарахування податкових зобов'язань. Це значно дешевше, ніж штатний головний бухгалтер!

Команда «ФінТех» - це живий колектив, процеси в якому відточені та налагоджені до ідеалу. Ми знаємо добре свою роботу і знаємо як полегшити, зняти біль та страхи клієнтів щодо бухгалтерського та податкового обліку.Наші фахівці глибоко у темі податкового законодавства, бухгалтерського обліку, що дозволяє оперативно вирішувати всі проблеми наших клієнтів, консультувати з питань ведення бізнесу.

Ми кращі за будь-якого штатного бухгалтера, фрілансера-бухгалтера на підробітку, оскільки у нас практично відсутнє поняття «людський фактор». У нас не буває такого, що бухгалтер захворів, не вийшов на роботу, тому не подав вчасно звіти, не виплатив зарплату або не сплатив рахунки за Інтернет і весь офіс клієнта залишився без роботи! У нас працює цілий штат бухгалтерів, які взаємозамінні та можуть підміняти один одного для наших клієнтів. Досвід та висока кваліфікація наших фахівців, сучасне програмне забезпечення зводять наявність помилок у роботі до нуля.

Бухгалтерська компанія

Компанія «ФінТех» прийме на бухгалтерське обслуговування як новий бізнес, так і діючий. Ми відновимо бухгалтерський облік за минулі періоди, перевіримо правильність нарахування податків, якщо необхідно подамо уточнюючі декларації, зможемо провести аудит податкового та бухгалтерського обліку.

Ви можете доручити ведення окремих ділянок бухгалтерського обліку. Наприклад, ведення кадрового обліку, обліку нарахування заробітної плати працівникам, виписка первинної документації, реєстрацію податкових накладних, подання квартальних та річних декларацій за Вашим ТОВ чи ФОП.

Тут Вам обирати, хто зробить за Вас цю роботу:

  • Безкоштовні онлайн сервіси подання звітності не гарантую правильність відображення Вами доходів та нарахування податкових зобов'язань.
  • Штатний бухгалтер із зарплатою та податками не менше 20 000 грн на місяць. Це без витрат на організацію йому робочого місця.
  • Фрілансер-бухгалтер, на підробітку може порахувати податки та подати звіти за 500 грн разово. Але жодних гарантій правильності розрахунку податків, правильності подання звітів Ви не отримаєте. Відповідальності за виконану роботу теж немає.

Вихід є!

Доручити цю роботу професіоналам аутсорсингової компанії «ФінТех». Ми зробимо все якісно та з фінансовою відповідальністю. Вибравши нас як партнера, це точно буде дешевше, ніж взяти в штат бухгалтера, але в рази надійніше, ніж доручити роботу фрілансеру-бухгалтеру!

Компаніям (ТОВ), фізичним особам підприємцям (ФОП)

Фахівці «ФінТех» нададуть бухгалтерське обслуговування бізнесу будь-якої організаційно-правової форми, починаючи від товариства з обмеженою відповідальністю до фізичних осіб підприємців, адвокатських об'єднань та благодійних організацій. Ваші сфери діяльності можуть бути різними.

Ми візьмемо на бухгалтерський супровід будівельні, виробничі, охоронні компанії, компанії, що займаються експортом та імпортом послуг та товарів, компанії у сфері оптової, роздрібної торгівлі, IT компанії, фахівці, компанії у сфері надання медичних послуг, салони краси. Ми маємо величезний досвід саме у цих сферах діяльності.

Якщо Ви працюєте у вищевказаних напрямках та сферах, чекаємо на Вас у лавах наших клієнтів!

Ставши нашим клієнтом:

  1. Ви заощаджуєте на утриманні штатного бухгалтера.
  2. Отримуєте висококваліфіковані послуги.
  3. У Вас з'являється персональний бухгалтер з фінансовою відповідальністю.
  4. Вивільняєте купу вільного часу та займаєтеся розвитком бізнесу.
  5. Отримуєте команду кваліфікованих бухгалтерів за ціною щомісячного абонента до спортзалу.

Фахівці компанії «ФінТех» підкажуть Вам, як оптимізувати податкові платежі, підберуть оптимальну для Вашого бізнесу податкову модель, позбавлять Вас податкових ризиків, порекомендують правильну систему оподаткування. Захистить Вашу конфіденційну інформацію!

«ФінТех» – Ваш персональний бухгалтер з фінансовою відповідальністю!